28.5.17

Projekt Denko. | L'Oréal Paris Skin Perfection, płyn micelarny.


Cześć! Długo mnie tu nie było, niestety, czasem przez prace brakuje mi czasu na cokolwiek, a gdy mam wolne to zazwyczaj odsypiam cały tydzień pracy.

Dziś chciałabym Wam opisać pokrótce mój ostatni nabytek jeśli chodzi o płyny micelarne. Chodzi tutaj o L'Oreal Paris Skin Perfection. Od razu zaznaczam, że nie wiem czy jest dostępny w Polskich Rossmannach, ponieważ ja zakupiłam go w Niemczech.
Cena tego płynu to około 5 Euro. Jak widać płyn, znajduje się w prostokątnej butelce, jak przystało na różne kosmetyki Loreal. Pojemność to tylko 200 ml, "tylko" dlatego, że u mnie płyny micelarne schodzą litrami, więc dla mnie ta butelka jest po prostu za mała. Wydaję mi się, że płyn nie jest wydajny.


Jeśli chodzi o działanie płynu, to jestem bardzo zadowolona, ponieważ bardzo dobrze usuwał makijaż, zanieczyszczenia oraz pozostawiał skórę bardzo miękką i delikatną. Jest bez zapachowy, i nadaje się do każdego typu skóry. Co dla mnie najważniejsze, nie podrażnił moich oczu, ponieważ w większości przypadków kupowania nowych płynów micelarnych to się zdarza.


Tutaj jak zwykle wstawiam zdjęcie dozownika. Co do niego nie mam jakiś szczególnych zastrzeżeń. Moja ocena na temat tego płynu? 9/10 :)!

6 komentarzy:

  1. Ten płyn jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam w Rossmannie płyn z Loreala, podobno nowość i jaka na razie sprawuje się świetnie :) Wydaje mi się, że ten też jest u nas dostępny, ale nie mam 100% pewności. Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas go jeszcze nie widziałam, wiem o którym płynie piszesz, muszę go zakupić! :).
      Dziękuję za obserwację! Już zaglądam na Twojego bloga ;-*

      Usuń
  3. Ja jestem wierna Garnierowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różowy Garnier to podstawa, aczkolwiek lubię czasem kupować nowości :-)!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).