8.4.17

Projekt Denko. | VICHY NORMADERM, żel głęboko oczyszczający do skóry z niedoskonałościami.

Cześć.

Dziś powracam z zapomnianym projektem denko. Trochę o nim zapomniałam, ponieważ mam tendencję do nie kończenia kosmetyków, tylko gdy już jest końcówka to po prostu zostawiam na później. Ostatnio pomyślałam, że wykończę do denka żel Vichy Normaderm. Więc zapraszam na kilka słów o nim :).

Informacje o żelu ↓
Produkt mieści się w butelce o pojemności 200 ml z dozownikiem, dodam że ja posiadam starą wersję jeśli chodzi o butelkę.

Żel redukuje zaskórniki, odblokowuje pory oraz głęboko oczyszcza. Zapobiega również powstawaniu nowych niedoskonałości skóry. Konsystencja żelu jest lekka, ładnie pachnie i na twarzy lekko się pieni, aczkolwiek przy zmywaniu go pojawia się dużo piany, więc musimy poświęcić chwilkę aby go spłukać. 


Ten żel podpatrzyłam u mojego mężczyzny. Borykał się on co prawda nie z niedoskonałościami na twarzy, ale na barkach oraz plecach. Bardzo sobie go chwalił, aż jedną butelkę dostałam od jego mamy. Niedoskonałości na plecach w szybkim tempie znikały, czasem jeśli wyskoczyło mu coś na twarzy, umył tym żelem a na drugi dzień było ledwie widoczne. U mnie również tak dobrze się sprawdził. Przed każdym okresem borykam się z wypryskami na twarzy, wtedy ratunkiem jest ten żel. Bardzo ładnie oczyszcza twarzy, nie pozostawia jej wysuszonej ani ściągniętej. Po umyciu nim twarz jest widocznie oczyszczona. Przy regularnym stosowaniu prawie nic mi nie wyskakiwało na cerze, a jeśli coś wyskoczyło to max. 2 dni i już nie było tego. 

Tutaj wklejam dla zainteresowanych skład:




Tak prezentuje się stara wersja butelki w przybliżeniu.


Dziś mało zdjęć, post krótki :). Używacie kosmetyków kolorowych lub do pielęgnacji z Vichy? Co byście mi polecili na następne zakupy? :).

14 komentarzy:

  1. Wypróbuję go z czasem, zawsze dobrze jest mieć coś takiego pod ręką w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie to na pewno kolejny żel, który kupię! Na razie mam jakiś z iwostinu, ale ten zapowiada się bardzo dobrze :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam żel z Iwostinu z serii Purritin :). Jednakże, ten żel z Vichy jak na razie wygrywa, więc bardzo polecam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten produkt i staram się go używać codziennie :) ciekawa recenzja.Zapraszam do mnie http://nouw.com/life_is_beautiful

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja jestem zadowolona :). Dziękuję :)!

      Usuń
  4. Ciekawy produkt. Ja do mycia twarzy używam żelu do higieny intymnej a na niedoskonałości żelu aloesowego - prowadzę taką pielęgnację od niedawna i widzę ogromną poprawę mojej cery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używałam żelu do higieny intymnej z Ziaji do mycia twarzy oraz używałam żelu AloeVera ale niestety, nic nie robiły, więc dałam sobie spokój :(.

      Usuń
  5. Na pewno wypróbuję kiedyś, wiele o nim słyszałam i teraz ty też go polecasz haha. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel ma bardzo dużo dobrych opinii mam nadzieję, że będzie warty wypróbowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).