22.4.17

Projekt Denko. | NIVEA, pielęgnujący płyn micelarny, cera wrażliwa i nadwrażliwa, 400 ml.


Cześć!
W tym miesiącu przychodzę do Was drugi raz z Projektem Denko. Dziś przedstawię Wam mój hit wśród płynów micelarnych. Dotychczas moim numerem jeden był płyn "różowy" z Garniera, jednakże będąc na zakupach w Rossmannie Pani zaproponowała mi ten płyn Nivea, ponieważ był na promocji. Zazwyczaj nie jestem skora kupować produkty przy kasie, ale jakoś się zgodziłam. Wybrałam wersję dla cery wrażliwej i nadwrażliwej. Skąd ten wybór? Mam cerę mieszaną, ale moje oczy są bardzo wrażliwe, więc postanowiłam wybrać najlżejszą wersję :).
Informacje:

Standardowo zdjęcie tyłu butelki.


Płyn przeznaczony do demakijażu twarzy, oczu i ust. Łagodzi zaczerwienienie, napięcie i suchość skóry. 


Płyn naprawdę łagodzi wszystkie objawy napisane powyżej. Twarz po demakijażu jest taka spokojna, miękka. Płyn nie pozostawia żadnego nie przyjemnego filmu na twarzy. Do tego, bardzo ładnie radzi sobie ze zmywaniem podkładu i tuszu do rzęs, nie trzeba mocno pocierać! Formuła miceli sprawia, że bardzo szybko usuwają makijaż, bez podrażnień :). Płyn jest bezzapachowy. Płyn ten został moim ulubieńcem! Bardzo lubiłam stosować go rano, aby oczyścić twarz po przespanej nocy :). 


Ja jestem bardzo zadowolona! Mogę śmiało polecić go wszystkim. Dodam, że ponoć dużo osób skarżyło się na pieczenie skóry po wersji dla skóry suchej. Płyn jest bardzo delikatny, niedrogi, widocznie pielęgnuje twarz przy każdym demakijażu. Jest wart uwagi :).

A Wy? Używałyście tego płynu? Jakich płynów micelarnych używacie? Polećcie mi coś na następne zakupy! 

11 komentarzy:

  1. Aktualnie przerzuciłam się na demakijaż olejami, co dobrze robi mojej skórze, więc raczej nie będę zbytnio zmieniać swoich przyzwyczajeń ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do demakijażu olejami :(.

      Usuń
  2. Akurat mi się micel skończył ale patrząc na skład i widząc Twoje ostrzeżenie dot. cery suchej to mam wrażenie, że na mojej wrażliwej też będzie piekło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zdecydowanie polecam wersję do cery nadwrażliwej, która jest genialna :).

      Usuń
  3. U mnie niestety się nie sprawdziły płyny z Nivea :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkradam go mamie, jest naprawdę super! A byłam sceptycznie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie byłam jakoś nastawiona pozytywnie, póki go nie użyłam! :).

      Usuń
  5. Jakoś do Nivea nie mam szczęścia i już nie ryzykuje.... Jedyne dobro do krem odżywczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również go stosowałam i jak na nivea, to muszę przyznać, że nie był zły. Na co dzień preferuje jednak naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).