30.4.17

Jakiego kremu używam pod makijaż? | SEPHORA. Lekki krem z kompleksem aktywującym nawilżanie.


Cześć wszystkim! Dziś post z małym przesunięciem, niestety, odkąd zaczęłam pracować, moje godziny pracy nie pozwalają mi nawet aby spokojnie usiąść, zrobić zdjęcia i napisać post. 
Dzisiaj chcę Wam pokazać krem, który zdecydowanie jest moim ulubieńcem :) ...
Mowa tutaj o kremie marki Sephora, jest to krem idealny pod makijaż, ponieważ jest lekki i bardzo ładnie nawilża cerę. Osobiście posiadam cerę mieszaną, i każdy krem nawilżający sprawiał, że świeciłam się niemiłosiernie. Odkąd kupiłam ten krem, nie wyobrażam sobie nałożyć podkład bez niego.


Cena kremu jest oczywiście zależna od pojemności. Ja na wypróbowanie kupiłam 30 ml za 29 pln. Jest jeszcze pojemność 50 ml za 65 pln. 



Lekka formuła kremu wzbogacona jest kompleksem aktywującym działanie kwasu hialuronowego. 


Konsystencja kremu jest lekka, delikatnie pachnie, do tego bardzo dobrze się rozprowadza oraz bardzo szybko się wchłania, nawilżając a nie pozostawiając po sobie tłusty film na twarzy :). Zdecydowanie go polecam do każdego typu skóry, jest na prawdę rewelacyjny!

17 komentarzy:

  1. Mam bardzo sucha cerę byłby dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak :). On naprawdę dobrze nawilża, więc myślę, że sprawdziłby się :).

      Usuń
  2. Wydaje się być ok. :) Ja osobiście używam kremu z Ziaji z liści manuka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o serię manuka to mam żele do mycia twarzy :) i jestem z nich zadowolona :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! Cena nie jest wysoka a krem wart zainteresowania :).

      Usuń
  4. Ja mam cerę mieszaną. Ciekawe,czy by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam cerę mieszaną i sprawdza się idealnie :).

      Usuń
  5. Nie słyszałam, ale chętnie wypróbuję, bo do tej pory używałam kremu z AA, ale już mi się kończy ;p

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić, cena nie jest wysoka a może i Tobie się spodoba! :)

      Usuń
  6. Ja aktualnie używam kremu z Ziaji (biała herbata) i całkiem fajnie się sprawdza :) Dziękuję za odwiedziny Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że jest taki krem ;o. Niedługo jadę na zakupy więc się zaopatrzę w ten krem :).
      Cała przyjemność po mojej stronie :*

      Usuń
  7. Uwielbiam kremy marki Sephora! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy krem z Sephory, ale pewnie nie ostatni :).

      Usuń
  8. ja mam cerę suchą, więć pewnie by się u mnie nie sprawdził.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę właśnie, że skoro ma zastosowanie nawilżające, to do cery suchej byłby w sam raz :). Chociaż tak jak napisałam na samym końcu wpisu, myślę że nadałby się do każdego typu cery :).

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).