1.4.17

Haul kosmetyczny. | SEPHORA, ZOEVA, RIMMEL + próbki BENEFIT, CLINIQUE, GLAMGLOW, SMASHBOX.


Cześć! :).

Dawno nie robiłam wpisów o zakupach kosmetycznych, więc z racji tego że ostatnio wygrałam wybrane kosmetyki marki Rimmel w konkursie "Unlock" oraz tego, że wpadłam w mały wir zakupów z Sephory, postanowiłam że zrobię haul kosmetyczny :).

Jeśli jesteś ciekaw/a co upolowałam w ostatnim czasie, to zapraszam!

* Produkty pokazane w poście w przyszłości będą miały osobne recenzje.
* Do każdego produktu wklejam link.

Zacznę od kosmetyków marki Rimmel. Nagrodą w konkursie był wybór 4 kosmetyków z 10 z listy wyznaczonej przez markę. To co wybrałam mogliście zobaczyć już na moim profilu na Instagramie, gdzie zawsze jestem aktywna. 

Pierwszym kosmetykiem jaki wybrałam, jest to bardzo popularny puder Stay Matte. Co prawda mam już jeden w kolorze 003 Peach Glow, ale jest różowy (w sklepie wydawał się żółty). Teraz wybrałam numer 001 Transparent, który jest w tonacji żółtej.


Następnym kosmetykiem jest nowość, która wyszła jakiś czas temu - paletka do brwi. Wybrałam kolor 02 Medium Brown. Mamy tutaj wosk oraz cień. Do tego w palecie znajduje się szczoteczka do brwi oraz podwójny pędzelek. Ciągle jestem wierna pomadzie z Inglota, ale lubię testować coś innego :).



Trzecim kosmetykiem jest tusz do rzęs z serii Wonder'Full z olejkiem arganowym, który ma właściwości odżywcze. Szczoteczka jest silikonowa i jest naprawdę bardzo elastyczna! Kolor tuszu to 001 Black.



Czwarty i ostatni kosmetyk to również tusz do rzęs, nowość, reklamowany ScandalEyes Reloaded. Tusz ma taką zwykłą szczoteczkę. Do tego tusz jest łatwo zmywalny podczas demakijażu mimo że zapewnia długotrwałość na rzęsach podczas dnia. 



Czas na kosmetyki Sephory. Tutaj kupiłam płyn do mycia pędzli, niestety musiałam wymienić atomizer. Jest to płyn bez spłukiwania, bardzo ładnie pachnie w porównaniu do płynu z Inglota, który po dłuższym czasie okazał się nie wypałem. Do tego idealnie sprawdza sie do szybkiego umycia pędzla między użyciami oraz sprawdza się jako płyn do dezynfekcji pędzli. Cena płynu to 35 złotych za 60 ml.


Następnym kosmetykiem jest podkład korygujący Sephora, w kolorze 10 N Clair Light. Bardzo podobało mi się to, że Pani wybrała mi kolor podkładu, malując mnie i nawet w domowym świetle podkład pasuje. Niestety, kiedyś poprosiłam Panią w Rossmannie aby pomogła mi wybrać podkład, to dobierała mi kolor na dłoni -.-' Cena podkładu to 59 złotych za 25 ml. Dodam że podkład jest dość kryjący, ale nie zapycha ani nie pozostawia efektu maski na twarzy. Bardzo się z nim polubiłam :). Konsystencja podkładu jest gęsta!



Długo szukałam dobrego kremu nawilżającego pod podkład, który nie będzie zostawiał tłustego filmu na mojej twarzy. Wybrałam lekki krem z kompleksem aktywującym nawilżanie. Cena to 29 złotych bądź 65 złotych w zależności od pojemności kremu. 


Mój chłopak kupił mi pędzel z Zoevy. Oczywiście, ja wybierałam :). Postanowiłam kupić pędzel z wyższej półki. Wybrałam pędzel do brwi nr 322. Cena tego pędzla to 39 złotych, pamiętajmy że w Sephorze pędzle Zoevy są dostępne tylko online :). Ponadto, do pędzla została dołączona taka pół przezroczysta kosmetyczka (?) z wtłoczonym napisem ZOEVA. 




Teraz próbki! Czyli to co uwielbiam podczas zakupów :)!


Tego produktu niestety nie mogę znaleźć na stronie Sephory, próbka została wybrana jako niespodzianka. 

Tutaj próbka perfum od DKNY. 

Próbka perfum od Kenzo.

Ten żel z pewnością zakupię w najbliższym czasie. Ultra delikatny żel do demakijażu :).

Próbka podkładu od Clinique SuperBalanced w kolorze 08. 

Próbka bazy pod podkład od Benefit the POREfessional.

Próbka maski DreamDuo od Glamglow.

Ostatnia próbka to cienie z palety Smashbox 06 Golden Hour. I jest to nowość! 


Dziękuję, jeśli wytrwałaś/eś do końca! Lubie robić zakupy w Sephorze? Podzielcie się ze mną Waszymi doświadczeniami w tej perfumerii :). 

35 komentarzy:

  1. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym raz miałam, ale u mnie kompletnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie również bez szału :(.

      Usuń
  2. Daj znać jak sprawdza się pędzelek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, ale mało precyzyjny przez to, że ma szerokie włosie. Po zdjęciach na bloga od razu zaczęłam kilka razy malować nim brwi, żeby go wyczuć, bo jednak jest spora różnica między nim a pędzlem Hakuro H18 :). Niemniej jednak jestem zadowolona z niego :).

      Usuń
  3. Hm Zakupy widzę udały się i widać kochasz kosmetyki do makijażu, mogę gratulować pomysłu a post pokażę moje dziewczynie, ona trochę w tym siedzi. Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzel mi się spodobał, wygląda dość "profesjonalnie" i mam nadzieję, że tak się sprawuje. Może będę miała okazję zobaczyć go na żywo i wtedy sama ocenię czy rzeczywiście jest taki jak myślę, sądząc po zdjęciach. No i sama też uwielbiam próbki, są dobrą zachętą na dalszy zakup, jeśli próbki się sprawdzą. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z pędzla, ale jednak zanim wykonałam normalny makijaż, musiałam kilka razy pomalować nim brwi żeby go wyczuć :). Za pierwszym razem nie umiałam się nim posługiwać :D. Warto dodać, że jest on trochę mało precyzyjny bo sama skuwka pędzla jest szeroka :). A co do próbek to zgadzam się, Sephora między innymi zachęciła mnie próbkami, bo fajnie jest coś najpierw przetestować zanim się kupi :).

      Usuń
  5. Zakupy można uznać za udane,a szczególnie powiem,że z tych wszystkich miałam perfum od DKNY i jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo udane :)! Ten perfum bardzo ładnie pachnie, będę musiała go sobie zakupić za jakiś czas :).

      Usuń
  6. Nigdy nie mialam tuszu do rzes z olejkiem arganowym ale z checia bym chciala go uzyc 😊
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/04/no-lie.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu jest całkiem okej, tylko jak dla mnie ma sporą szczoteczkę i przez to brudzę mocno powiekę :(.

      Usuń
  7. Ale tego dużo! Raczej nic w moim guście, ale ciekawie opisałas te produkty. Sephora bardzo ladnie zapakowala zamowienie i super to wyglada jako prezent dla kogos! Zapach kenzo kojarzę i wydaje sie byc calkiem fajny dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pudełeczka z Sephory skradły moje serce :). Opisywałam niektóre produkty pokrótce, bo jeszcze ich nie używałam na tyle, aby wyrobić sobie o nich sporą opinię :).

      Usuń
  8. Puder uwielbiam :) Bardzo zaciekawił mnie ten pierwszy tusz do rzęs :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy puder jaki używałam :). Tusz WonderFull jest całkiem dobry, tylko potrzeba wielu warstw żeby uzyskać przyzwoity efekt, ale nie skleja rzęs :).

      Usuń
  9. Kilka produktów mnie zaciekawiło, muszę zajrzeć do drogerii i ich poszukać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie produkty jak na razie sprawują się na plus :).

      Usuń
  10. Z pudru będziesz bardzo zadowolona. Kończę już 3 opakowanie i jest to mój wielki ulubieniec !
    https://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem :D! Jest świetny :). Wcześniej zaczęłam opakowanie, ale okazał się zbyt różowy, gdzie w sklepie miałam wrażenie że jest żółty, no i wtedy nie miałam wyboru, bo inne kolory były wykupione. Ale sprawdzał mi się na tyle dobrze, że jak miałam wybrać kosmetyki z wygranej to bez wahania wybrałam ten puder z odpowiednim odcieniem :).

      Usuń
  11. U mnie te cienie do brwi wyglądają tak rudo, że masakra. Podkład Sephora jest super i niedługo na moim blogu będzie jego recenzja. http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są nieco takie rudobrązowe :). Szkoda że jak je wybierałam, to sugerowałam się kolorami przez internet i nie mogłam ich wypróbować, ale nie mam co narzekać, bo i tak najczęściej używam pomady z Inglota :). Podkład miałam kilka razy na twarzy i był naprawdę świetny, zacznę go używać regularnie jak wykończę do dna Revlona :). Twoją recenzję bardzo chętnie zobaczę!

      Usuń
  12. Miałam tusz z olejkiem i u mnie się nie sprawdził. Zbyt delikatny efekt dawał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię efekt mocnych rzęs :). Mam nadzieję, że może jak ten tusz trochę przeschnie, to będzie się lepiej formował na rzęsach :).

      Usuń
  13. Przyjrzę się temu kremowi z Sephory. Mam teraz dużo próbek, ale nie potrafię zdecydować się na nic konkretnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jak dla mnie jest super :). Idealny pod podkład!

      Usuń
  14. Bardzo ciekawa jestem tego podkładu, też z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z lepszych podkładów jakich używałam :). Myślę, że za 59 pln było warto go kupić :).

      Usuń
  15. Również jako próbkę zamówiłam palete smashboxa. Możesz już coś o niej napisać? Jestem mega ciekawa jak z pigmentacją. U mnie jutro mini haul od sephory. Zapraszam!! :* http://patsslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam niestety :(.
      Bardzo chętnie zobaczę co tam upolowałaś w Sephorze!

      Usuń
  16. Zastanawiałam się nad kupnem pędzla do brwi z Hakuro, bądź Zoevy i wciąż nie mogę się zdecydować. Super haul!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel z Hakuro jest przede wszystkim mniejszy więc jest bardziej precyzyjny, jeśli masz cienkie brwi to polecam Hakuro. Natomiast pędzel z Zoevy jest szerszy co za tym idzie, że mniej precyzyjny :).

      Usuń
  17. Ta baza z benefitu jest świetna! Zazdroszczę Ci aż takiego dużego haul'u bo w sumie sama dawno nie robiłam zakupów kosmetycznych. Świetny post i miło się czyta.

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze kupić większą wersję :). Ostatnio mało kupowałam kosmetyków więc teraz zaszalałam! :D.
      Również obserwuję <3.

      Usuń
  18. Super zakupy zrobiłaś. Lubię Sephore za te próbki, czasem można znaleźć coś fajnego, też dostałam ten żel na spróbowanie i się sprawdził :-) Niestety po pudrze z Rimmela się świecę :-( Pędzle Zoeva wręcz kocham i nie chcę innych a tego preparatu do pędzli z Sephora nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).