15.4.17

2 Gąbki do aplikacji podkładu, opinia. | NATURA Accessories, ROSSMANN For Your Beauty.

Hej! Dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat tych dwóch gąbeczek do aplikacji podkładu, cenowo tanich oraz dostępnych drogeriach. Dowiecie się, która służyła mi dość długo a która okazała się mega bublem!

Zatem jeśli jesteś ciekaw/a mojej opinii, zapraszam do dalszego czytania ... :).

Zacznę od gąbeczki dostępnej w Drogerii Natura. Kiedyś będąc na zakupach, tuż przy kasie Pani zaproponowała mi o to tę gąbeczkę. Owa gąbka była wtedy na promocji, a ja już musiałam wymienić poprzednią więc się skusiłam. Nie wyobrażacie sobie jakie rozczarowanie przeżyłam w domu, gdy chciałam ją wypróbować..
Na początku wydała mi się okej, kolor inny niż zwykle (większość gąbek jakie miałam były różowe), tworzywo z jakiego jest zrobiona jest porowate więc myślałam, że będzie dużo lepsza. Niestety, gdy poszłam do łazienki namoczyć ją ciepłą wodą już coś mi nie pasowało. Gąbeczka NIC kompletnie NIC się nie powiększyła... Ba! Nawet nie zrobiła się miększa. Pomyślałam - no cóż, nic straconego. Jednak gdy już chciałam nałożyć podkład, ona po prostu go zjadła. Nie nałożyłam podkładu na twarz, ponieważ gąbka była twarda, nie rozprowadzała podkładu bo sama go wchłonęła. Wtedy już wiedziałam że to był zakup nie trafiony. Ponadto, po jednym małym użyciu gąbki, ona nawet nie chce się doprać... 

Informacje: 


Z drugą gąbeczką dziś się żegnam. Wytrzymała ze mną spory czas, bo naprawdę była dobra. Jest to gąbka z Drogerii Rossmann. Kupiłam ją spory czas temu, każdy podkład dobrze rozprowadzała, nie pochłaniała dużo podkładu, była dość miękka. Niestety, czas sprawił że wygląda jak wygląda. Ją kupiłam po tym, jak gąbeczka u góry okazała się nieudanym zakupem. Po nasączeniu wodą gąbka sporo rośnie, jest miękka więc stemplowanie podkładu nie boli. Byłam z niej bardzo zadowolona, więc jeśli szukasz taniej wersji gąbeczki, to ta może być dla Ciebie dobrym wyborem. Szczerze, że gdybym nie kupiła u siebie w Rossmannie, długo nie dostępnej gąbki Real Techniques to zapewne kupiłabym ją ponownie. 

Informacje:

Przed napisaniem tego wpisu, wyprałam obie gąbeczki. Zanim zrobiłam rano zdjęcia, całą noc się suszyły, więc zobaczcie porównanie wielkości.


Jakie macie opinie na temat tych gąbek? Czym nakładacie podkład na twarz? :).

12 komentarzy:

  1. Ja używam gąbki od Rimmela i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rimmela jeszcze nie miałam gąbeczki!

      Usuń
  2. Ja mam podobną do tej pierwszej tylko z hebe, ale rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja praktycznie codziennie używam gąbeczki :).

      Usuń
  3. Ja używam codziennie i jestem zadowolona <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona z używania gąbek na co dzień :).

      Usuń
  4. Mam zamiar zakupić tę gąbeczke. Dzięki tobie mam większe rozeznanie :D
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że komuś się przydał wpis :)!

      Usuń
  5. Ja mam gąbeczkę bb, którą dostałam w prezencie i stale zagościła w mojej rutynie makijażowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę w końcu kupić nową gąbeczkę. Swoją kupiłam na bazarku za 8 zł i jest świetna. Nie mogę się z nią rozstać, ale czuję, że nadchodzi jej kres :D
    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę rozstać się z aplikowaniem podkładu gąbeczką! :). Grunt to regularnie wymieniać je :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).