22.3.17

Trzy produkty w walce z niedoskonałościami.

Hej!

Ostatnio mój blog niemalże tętni postami o pielęgnacji twarzy niż o jakichkolwiek postach o kolorówce. Dziś chcę pokazać Wam moje na tę chwilę top 3 produkty do walki z niespodziankami na twarzy. Jak wiadomo, każda czy nie każda kobieta przed okresem ma wysyp na twarzy. Ja niestety zaliczam się do tej grupy, więc moja cera w tym okresie przeżywa nie mały armagedon. Trzeba sobie jakoś radzić. Tak więc pokażę Wam czego używam w tym okresie do pielęgnacji mojej twarzy!

Pamiętajcie również, potrzeby skóry są indywidualne - to że u mnie się coś sprawdza, nie znaczy że Wam też coś pomoże. 

Jak możecie zobaczyć już na poniższym zdjęciu są to produkty: 

  • Clean & Clear, Głęboko oczyszczający tonik do skóry wrażliwej.
  • Clean & Clear, Złuszczający żel do mycia twarzy.
  • Ziaja Med, Kuracja antybakteryjna, krem redukujący trądzik.



Zacznę od złuszczającego żelu do mycia twarzy, używam go codziennie. Żel nie podrażnia mojej skóry ponieważ posiada delikatne mikro-perełki, więc możemy go stosować na co dzień. Przeznaczony jest do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej, ponieważ usuwa martwy naskórek, brud oraz tłuszcz. Po jego użyciu skóra jest odczuwalnie oczyszczona, co najważniejsze - nie ma uczucia ściągnięcia. Odkąd zaczęłam go używać zauważyłam znaczną poprawę mojej cery. 

Dodam, że na cerze mam wiele przebarwień a nie wyprysków. Używając tego żelu nawet w pojedynkę, zauważyłam że bardzo mało wyskakiwało mi niespodzianek, a jeśli już jakaś pojawiła się na mojej skórze to bardzo szybko znikała.

Pojemność to 150 ml za około 15/17 pln.



Następny jest tonik. Tonik który albo się kocha albo nienawidzi. Ma wielu przeciwników, ja akurat należę do tych osób które lubią go używać. Jego zapach jest bardzo taki odrzucający, czuć alkohol. Nie bardzo mi się widzi używać czegoś na co dzień wysuszającego ALE - ten tonik tak głęboko oczyszcza że jest tego wart. Przemywam nim całą twarz, widocznie wysusza wypryski ale cała cera nie jest przesuszona. Na drugi dzień już są znacznie mniejsze. Stosuję go nawet u chłopaka i sam zauważył, że jeśli coś mu wyskoczy a ja to tym tonikiem przemyje, to jutro już prawie tego nie ma.

Pojemność to 200 ml za około 10/13 pln. 




I moja ostatnia nowość to krem redukujący trądzik. Używam codziennie rano oraz wieczorem. Krem bardzo ładnie matuje oraz nawilża cerę, po użyciu tego kremu jest bardzo miękka. Krem jest koloru zielonego i jest bezzapachowy. Jego działanie polega na hamowaniu rozwoju bakterii, przyśpiesza złuszczanie się naskórka oraz redukuje nadmiar wydzielanego sebum. Na prawdę go polecam.

Pojemność to 50ml za około 13 pln.




A Wy jak radzicie sobie gdy na Waszej twarzy pojawią się nieprzyjaciele? Piszcie w komentarzach jakich produktów używacie :).

36 komentarzy:

  1. Do walki z trądzikiem Zaja ma najlepsze kosmetyki i polecam maseczki Bielenda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam masę kremów z Ziaji i zawsze byłam zadowolona :). Bielendy nie próbowałam bo nie mogłam jej znaleźć u siebie w Rossmannie :(.

      Usuń
  2. Ja używam maści cynkowej i to chyba jedyne co mi pomaga. Wypróbuję powyższe kosmetyki, może i one będą służyć mojej twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kiedyś maści cynkowej i dawała radę, nawet nie wiem dlaczego dziś z niej nie korzystam :o. Bardzo polecam ten żel złuszczający i krem z Ziaji, bo ten tonik jest dość silny i może Ci nie przypasować :).

      Usuń
  3. Nie mogę pojąć po co wam kobietom te wszystkie kosmetyki skoro i tak jesteście ładniejsze od nas facetów? :-) Pozdrawiam serdecznie w ten deszczowy dzień,Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Clean&Clear już dawno nic nie używałam, za to z Ziaji ciągle coś próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kremy z Ziaji, też ciągle coś kupuję :).

      Usuń
  5. Mi niestety te produkty nie pomogły. Ogólnie wolę dbać o cerę w naturalny sposób :> Jednak przyznaję że super wszystko opisałaś Więc post na pewno jest przydatny dla osób które poszukują żelu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :). Faktycznie, każda cera potrzebuje indywidualnej pielęgnacji, ja nie raz kupiłam jakiś żel/krem, który w poście był zachwalany a mi nie pomógł :).

      Usuń
  6. Clean&Clear to mój ulubiony żel do mycia twarzy! Obserwuję!
    Zapraszam: http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty marki Clean&Clear :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je bardzo lubię, z każdego produktu do tej pory jestem zadowolona :).

      Usuń
  8. Na szczęście nie mam problemu z trądzikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam, od w sumie gimnazjum, z czasem się bardzo zmniejszył ale zostawił przebarwienia na cerze :(.

      Usuń
  9. Nie używałam na razie żadnego z tych produktów. Raczej nie mogę kombinować z cerą. Używam produktów under20 i dla mnie są w miarę dobre, jako tako trądzika nie mam, chyba, że liczą sie pojedyncze syfki. Fajna recenzja :)
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :). U mnie niestety nie są to małe syfki :(. Używałam kiedyś Under20 i bardzo fajne mają kosmetyki do pielęgnacji :)

      Usuń
  10. Takie produkty strasznie przesuszają mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba im przyznać, szczególnie ten tonik jest mocny i lekko przesusza mi skórę :(.

      Usuń
  11. U mnie Ziaja się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z Ziaji się nie sprawdził tylko krem na redukcje przebarwień, z reszty jestem zadowolona :).

      Usuń
  12. Niestety żadnego nie znam :/ Ja na trądzik polecam napar z Bratka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała zastosować taki napar, nigdy nie próbowałam :).

      Usuń
  13. Tak! Już wiem czego mi brakuje! Złuszczający żel do mycia twarzy! Że też dotychczas nie znalazłam takiego kosmetyku! Nieprawdopodobne. To ratunek dla mojej ostatnio zmarnowej twarzy. Ja kiedyś słyszałam,że herbata z bratka pomaga na trądzik,co do naparu... nie wiem.
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel złuszczający jest naprawdę ważny, ja też sama nie mogłam uwierzyć, dlaczego go wcześniej nie używałam :).

      Usuń
  14. ja odrzuciłam kosmetyki z clean&clear głównie przez to, że mają alkohol w składzie, a po co dodatkowo podrażniać buzie i całościowo wysuszać, co u mnie po pewnym czasie powodowało większe problemy teraz przerzuciłam się na bardziej naturalne kosmetyki i jest o wiele lepiej :) Ale wiadomo każdemu służy coś innego. Kosemtyki z ziaji lubię :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Daj znać u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol w składzie kosmetyków jeszcze nie zadziałał źle, więc na razie używam :). Ziaja ma bardzo dobre kosmetyki i na każdą kieszeń :).

      Kochana, zaobserwowałam już Twojego bloga <3.

      Usuń
    2. Obserwuję równiez <3

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten krem z Ziaji :).

      Usuń
  16. Żel do mycia twarzy wydaje się ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty :D Szczególnie spodobał mi się tonik. Świetny blog! Będę tu zaglądać ;))
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*. Ja również będę zaglądać na Twojego bloga!

      Usuń
  18. Muszę wypróbować,ponieważ walczę właśnie z trądzikiem i same maści z antybiotykiem nie wystarczają. U mnie ziaja się nie sprawdza niestety :\\

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://xxwiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj żel złuszczający, bo ten tonik może być za "agresywny" :).

      Obserwuję już jakiś czas <3.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).