15.1.17

Projekt Denko. | ZIAJA oczyszczanie - liście manuka, żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/noc.

Dzień dobry! 

Tak jak wspominałam w poprzednich postach, co miesiąc będą pojawiały się posty z serii "Projekt Denko" :).
Co prawda, jak widać na zdjęciach, produktu nie zużyłam do samego dna, ponieważ zawsze gdy kończy mi się jakiś np. żel, zostawiam końcówkę i za jakiś czas wracam do niej, aby ją zużyć. 

Dziś przedstawię Wam żel z Ziaja, który kupiłam już jakiś czas temu na promocji z Drogerii Natura. Żel pochodzi z serii "Liście Manuka" w której w skład wchodzą: 

  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc.
  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - krem nawilżający balans korygująco - ściągający.
  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom.*
  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - reduktor zmian potrądzikowych.
  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - tonik zwężający pory na dzień/na noc.
  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - żel myjący normalizujący na dzień/ na noc.*
  • Ziaja oczyszczanie, liście manuka - żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc. *
* oznacza, że dany produkt właśnie testuję. 

Więc lecimy dalej ... :).

Żel zamknięty jest w smukłej, plastikowej, dwustu mililitrowej butelce z pompką.

Żel jest przeznaczony do cery normalnej, tłustej i mieszanej. 
Ja mam cerę mieszaną skłonną do niedoskonałości, używałam tego żelu codziennie dwa razy, bo mimo peelingu można go używać dzień w dzień. Peeling jest drobnoziarnisty więc nie podrażnia twarzy. Żel ma ładny zapach, średnio się pieni. Twarz po nim jest naprawdę odświeżona :). Bardzo ładnie oczyszcza twarz z zanieczyszczeń. 


Żel oczyszcza pory, skutecznie usuwa nadmiar wydzielanego sebum, więc skóra nie jest ani tłusta ani się nie świeci. Złuszcza martwy naskórek. Nieco redukuje zaskórniki. Działa łagodząco. Jestem bardzo zadowolona z tego żelu, i kupię go ponownie :).


Przy używaniu tego żelu zauważyłam dość widoczną zmianę, jeśli chodzi o niedoskonałości :).

1 komentarz:

  1. Nie miałam, z tej serii lubię pastę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).