29.1.17

Cera mieszana czyli jakiego toniku używam? | Evree, różany tonik do twarzy, do skóry suchej i mieszanej.

Hej wszystkim po dłuższej przerwie!

Niestety, tydzień temu post się nie pojawił, ponieważ nie miałam jak zrobić zdjęć bo aparat w telefonie mi szwankował.
Dziś napiszę o toniku, znanej marki Evree. Będzie również trochę o pielęgnacji cery mieszanej :).

Gdzie możemy kupić tonik?
Cena toniku to około 15 pln, na promocjach możemy kupić za około 10 pln :).

P.S Jak widać zmieniłam nazwę bloga! 
Kosmetyczka Malinowskiej → Obiektywem na kosmetyki.  

Więc zapraszam dalej do czytania ... 


Może zacznę od informacji o toniku :) :

Tonik posiada dwa aktywne składniki, są to :

✔ woda różana (hydrolat).
✔ kwas hialuronowy.

Jego działania opisane jest jako:

✔ wycisza zaczerwienienia.
✔ poprawia kondycję skóry.
✔ przywraca naturalne pH.


Butelka jest o pojemności 200 ml, z atomizerem :).


Tył butelki w przybliżeniu prezentuje się tak:


Tonik używamy spryskując twarz oraz dekolt, rano i wieczorem. Jeśli na naszej twarzy pojawi się nadmiar toniku możemy go delikatnie wklepać bądź wmasować w twarz. Nie zaleca się używania wacików do tej czynności, ponieważ "zabiorą" produkt a nie pozwolą mu na jego działanie. Tonik może być używany nie tylko jako produkt pielęgnacyjny ale też jako mgiełka odświeżająca lub nawet utrwalacz do makijażu! :). 

Ja posiadam cerę mieszaną, toniku używam zawsze rano i wieczorem, po poprzednim myciu twarzy np. żelem czy peelingiem. Zawsze gdy używam jakieś specyfiki do cery z niedoskonałościami, wysuszają one nie tylko potworki ale też całą moja cerę. Twarz wtedy jest wysuszona i ściągnięta a tak nie powinno się pielęgnować cery. Gdy mamy cerę mieszaną, z trądzikiem należy ją paradoksalnie NAWILŻAĆ! Wiele osób popełnia ten błąd, bo mit głosi że wszelkie syfy powinno się wysuszać :). 

Tonik bardzo widocznie zmniejsza wszelkie zaczerwienienia, nawilża i odświeża zauważalnie cerę, moja cera po nim jest miękka, gładka przede wszystkim nie jest sucha! Zastosowany wieczorem zapewnia mi rano odświeżoną skórę. Stan cery bardzo się poprawił.

Mam również małą ciekawostkę dla Was. 

Pewnie nie jednej z Was dziewczyny, po nałożeniu podkładu na cerę może się on ważyć. Jeśli jest taki problem, warto spróbować przed nałożeniem podkładu spryskać obficie twarz tonikiem, i gdy jeszcze tonik nie wsiąknie w cerę, zacząć nakładać podkład najlepiej gąbeczką :). Podkład zostanie wklepany razem z tonikiem, co pozbawi go pudrowości i będzie naturalnie wyglądał na twarzy :)

  
Dziękuję za przeczytanie! :).

2 komentarze:

  1. Mam niebieską wersję i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieską wersję będę musiała upolować i też przetestować :).
      Widzę że też prowadzisz bloga, więc chętnie dodam do obserwowanych! :).
      Pozdrawiam, Obiektywem na kosmetyki ♥ .

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).