1.11.16

Projekt Denko. | Head & Shoulders, Anti-hairfall.

Dzień dobry wszystkim!

Ostatnio staram się rozwijać nieco kategorie mojego bloga, otóż oprócz hauli, recenzji będą pojawiać się też pierwsze wrażenia >TUTAJ< oraz projekty denko. Czym jest projekt denko? Chyba nie muszę tłumaczyć.. :). Po prostu co jakiś czas będę wykorzystywać produkt do samego dna i pisać o nim kilka słów. Z racji tego że ja czasem jak używam np. kremu i jest go już koniec to tą końcówkę zostawiam i prawie nigdy nie kończę do denka ten projekt może pojawiać się rzadziej. 

Dziś przedstawię Wam coś innego niż kosmetyk kolorowy. Będzie to szampon! :).

 Informacje :).
• Gdzie kupić?
• 14,99 pln.

Szampon przeciwłupieżowy oraz przeciw wypadaniu włosów? Z pierwszym nie mam problemu za to z drugim tak. Moje włosy do nie dawna były długie, niestety były też zniszczone przez prawie codziennie używanie suszarki oraz często też farbowałam włosy. Strasznie też dużo włosów mi wypadało. Jakiś czas temu poprosiłam tatę aby mi je ściął. Pomyślałam że pożegnam spalone, rzadkie końcówki a przy okazji szybciej zejdę do naturalnego koloru włosów. Szczególnie że już nie katuję ich co dzień suszarką..

 Teraz o szamponie.
Używam przeróżnych szamponów. Jeśli jedną butelkę szamponu zużyję kupuję wtedy inny aby włosy nie zdążyły się przyzwyczaić. Będąc w Rossmannie kupiłam ten szampon wtedy na promocji za 11,99 pln bodajże. W butli mamy 400 ml.



Zabarwienie szamponu jest żółte, szampon dobrze się pieni, ładnie pachnie. Konsystencja jest ani rzadki ani gęsty. 



Moja opinia?
 Przy regularnym stosowaniu tego szamponu byłam bardzo zadowolona. Włosy naprawdę przestały wypadać mi w sporych ilościach. Wiadomo, każdy z Nas codziennie gubi włosy, ja traciłam ich zbyt wiele ale dzięki temu szamponowi zauważyłam sporą różnicę, szczególnie na szczotce. PAMIĘTAJMY żeby zobaczyć jakiekolwiek efekty danego produktu musimy go sumiennie i regularnie stosować. Więc moim zdaniem szampon sprawdził się na 5tkę. Włosy po nim ładnie pachną, nie puszą się, są miękkie i gładkie. Pewnie nie raz go jeszcze kupię i szczerze polecam :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).