22.11.16

Haul kosmetyczny. | Kuferek kosmetyczny MAYBELLINE czyli promocja SUPER-PHARM.

Witajcie kochane.

Jak wiadomo z poprzedniego postu od 03.11 do 16.11 w Super-Pharm była promocja. Trzeba było kupić kosmetyki marki Maybelline za minimum 50 pln a kuferek kosmetyczny dostaliśmy gratis. Na kufer czaiłam się już dłuższy czas zastanawiając się który wybrać. Chciałam odłożyć trochę grosza i zakupić go w Inglocie (jak wiadomo moja najlepsza dotychczas marka). Niestety ten który mi się podobał kosztował około 260 pln. Postanowiłam nie podejmować pochopnej decyzji aż tu nagle pojawiła się promocja. O tej promocji dowiedziałam się na Instagramie i wtedy stwierdziłam że on musi być mój! Pomyślałam że to idealny prezent na zbliżające się urodziny (16 listopada kończyłam 21 lat :) ). Do tego okazało się że jedyny Super-Pharm w lubuskim jest właśnie w Gorzowie Wielkopolskim więc nie było problemu z dojazdem aby go kupić. Pierwszy raz byłam w tym sklepie, jest to połączenie apteki + drogerii + perfumerii. Gdy stałam przy szafie Maybelline z pomocą podeszła do mnie Pani która była bardzo miła (bardzo zwracam uwagę na personel, szczególnie podejście do klienta) i pomogła mi wybrać produkty. Ja sama kompletnie nie wiedziałam coby zakupić jednak po około 20 minutach wybrałam!
A co wybrałam... To zobaczycie w dalszej części posta :).

Na zdjęciu poniżej brakuje jednej rzeczy która mimo tego pojawiła się dalej w poście.

Tutaj zanim przejdziemy do moich zakupów zrobię zbliżenie na sam kufer. Jest dość porządnie wykonany i nawet sporych wymiarów. Z przodu widnieje napis Maybelline z pomadkowymi ustami. Bardzo mi się podoba :). Reszta kufra jest czarna. Zamykany jest za klucz. W środku dominuje kolor różowy.
 Po otworzeniu kufra widzimy pierwszą jakby półkę? mamy możliwość jej podniesienia. Pod nią jest już tylko wolna przestrzeń kufra.






→ Zdjęcia robione są w dziennym świetle bez żadnych filtrów. ←

Produktami które wybrałam są:

• Podkład Maybelline Affinitone Mineral w kolorze 010 Ivory. 



• Korektor w sztyfcie Maybelline Affinitone w kolorze 02 Vanilla.



Będąc przy kasie Pani podarowała mi 3 gratisy ♥ !

• Lakier do paznokci Eveline numer 696.





• Błyszczyk do ust o przepięknym zapachu Eveline Lovers nr 610.




• Balsam do ust Emolium.




Koszt całej mojej wyprawki to :


Wniosek jest jeden - opłacał się! :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).