15.10.16

Haul kosmetyczny. | RIMMEL, INGLOT, PROMOCJA -49% ROSSMANN.

Hej wszystkim! :).

Chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić kosmetykami które kupiłam :
• w salonie Inglot w Gorzowie Wielkopolskim.
• na promocjach w Rossmannie.
oraz
• prezent od Rimmel London Polska w ramach konkursu "Podkład pod Twój Look".
• prezent od Inglot Team Polska w ramach konkursu "#WhatASpiceNew!".

Dla przypomnienia jeśli chodzi o wszystkie promocje -49% w Rossmannie: 
• 30.09-5.10 szminki, pomadki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery do paznokci oraz produkty do pielęgnacji paznokci.
• 6.10-11.10 tusze do rzęs, cienie, kredki, eyelinery oraz produkty do brwi.
• 12.10-17.10 podkłady, róże, rozświetlacze, bronzery, pudry oraz korektory.

Zatem zapraszam na dalszą część posta w której będę wszystko opisywać :).



Zacznijmy od paczki z Rimmela. Konkurs był podzielony na 4 tury, ja miałam szczęście i wygrałam w pierwszej turze :). Można było wygrać podkład biorąc udział na Facebooku oraz Instagramie. Na oficjalnej stronie Rimmel trzeba było rozwiązać quiz który dopasował nam odcień i podkład, po czym musieliśmy dodać nasze zdjęcie na ww portalu, ja dodałam na Instagramie. Pod zdjęciem musieliśmy napisać odpowiednie hasz tagi aby nasze zdjęcie było widoczne jako zdjęcie konkursowe :).
Ja wylosowałam podkład Match Perfection w odcieniu 100 Ivory. Paczka została wysłana w ciągu 12 dni roboczych od ogłoszenia wyników i przyszła kurierem DPD. Kiedyś używałam tego podkładu ale w starej wersji i byłam bardzo zadowolona i mam nadzieję że teraz też będę! :).


W paczuszce zanim dorwiemy się do podkładu są również zapakowane karty z propozycją makijażu oraz instrukcją i produktami. Bardzo fajna i przydatna opcja :).





I podkład <3.


Bardzo się cieszę że będę mogła go przetestować! Następnie w ramach konkursu z Inglota który był dostępny na platformie Inglot Live dostałam 10% zniżki na zakupy online oraz próbkę cienia z najnowszej jesiennej kolekcji #WhatASpice :).

• 15,00 pln.


Czas na haul z Inglota. Wczoraj nie kupiłam zbyt wiele i niestety w stacjonarnym salonie nie dostałam korektora w wkładzie magnetycznym.. Ale nic straconego! Gdy wróciłam do domu czekał na mnie list od Inglota w którym była właśnie moje zniżka.. :)

W Inglocie pokusiłam się na :

• 19,00 pln.


• 14,00 pln.


• 31,00 pln.


W Rossmannie :
○  Promocja USTA

• 9,99 pln.


• 6,79 pln.



• 6,59 pln.



Swatch ♥


○ Promocja OCZY

• 10,99 pln.



• 10,99 pln.



• 9,29 pln.



Swatch ♥


○ Promocja TWARZ

• 69,99 pln.


• 26,79 pln.



• 11,29 pln.



Swatch ♥


2 komentarze:

  1. ale sie zaopatrzyłaś !
    fanka inglota hehe. ja jeszcze czekam na swoj podklad z rimmela. wygralam w drugiej turze wiec pewnie sobie poczekam jeszcze :D .
    wczoraj wyslali paczkę z wygraną od firmy Venus, wiec moze po weekendzie bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Inglota uwielbiam! :). A jaki podkład Rimmela wygrałaś? :).

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).