1.10.16

Paznokcie. | ESSENCE Studio Nails oraz RIMMEL 60 Seconds by Rita Ora.

Dzień dobry!

Jako że zaczynamy miesiąc październik posty będą pojawiać się regularnie co sobotę o godzinie 12:00 :). Dziś post który wam przedstawię odbiega trochę od tematu kosmetyków do makijażu czy  pielęgnacyjnych. Mowa tu o paznokciach. 

Historia z paznokciami nigdy nie była kolorowa. Moje paznokcie były słabe, pękały, rozdwajały się a lakier nigdy nie wytrzymywał na nich dłużej niż jeden dzień. Miałam dość ich stanu i borykania się z odpryskami więc poszłam do kosmetyczki. Około trzech miesięcy nosiłam tzw. żele. Niestety gdy postanowiłam je ściągnąć moja płytka była w jeszcze bardziej opłakanym stanie.. Paznokcie były cienkie niczym kartka papieru, wyginały się pod wpływem nawet lekkiego nacisku. Wtedy znalazłam te małe cudo - utwardzacz do paznokci z Essence. Cena nie jest wygórowana a wydajność i efekt jest bardzo zadowalający. Używam tego bardzo długo i pierwszy raz w życiu mogę powiedzieć że jestem zadowolona z moich naturalnych paznokci. Nigdy nie miałam ich tak długich..

Zdjęcie użytych produktów: 



Zaczynamy!



Jedna warstwa tego specyfiku w zupełności wystarczy. Bardzo szybko schnie a paznokcie są po nim błyszczące - coś na miarę lakieru bezbarwnego. 


Tutaj na zdjęciu widać w jakim stanie są moje paznokcie. Całe, twarde, niespękane, nierozdwojone i błyszczące.


Pędzelek należy do tych najnormalniejszych, zwykłych, cienkich pędzli w lakierach.


Moja ocena? 10/10!
Dzięki niemu nie tylko moje paznokcie są świetne, ale i również lakier na nich wygląda bardzo dobrze i co najważniejsze nie odpryskuje. Mogę nosić jeden kolor nawet do 2/3 tygodni i nic się z nim nie dzieje.

Teraz pokażę Wam jak moje paznokcie wyglądają umalowane. W tym celu użyję lakieru marki Rimmel z serii 60 Seconds by Rita Ora w kolorze 853 Pillow Talk. Jest to mój ulubiony kolor zaraz po klasycznej czerwieni. Bardzo lubię te lakiery, a najlepsze w nich jest to że bardzo szybko schną. Lakiery te posiadają grubszy pędzel dzięki któremu szybciej pomalujemy paznokcie. Kolory z tej serii są bardzo ładne, dobrze napigmentowane, długo się trzymają (ale to również zależy od paznokcia). Po nałożeniu dwóch warstw kolor jest bardzo mocny i nawet podchodzi pod pastel. 


Na zdjęciu nałożona jest jedna warstwa.


Teraz zdjęcie jak wyglądają paznokcie po dwóch warstwach. Po lewej zdjęcie bez lampy, prawe z lampą.



Informacje: 
  • Essence Studio Nails - Drogeria Natura, 9,99 pln.
  • Rimmel 60 Seconds, kolor 853 Pillow Talk - Drogeria Rossmann, około 12 pln.
Na kolejny post zapraszam za tydzień w sobotę! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).