9.9.16

Haul kosmetyczny. | INGLOT.

Cześć wszystkim! :).

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam małe zakupy, które zrobiłam w salonie INGLOT (nie będziemy testować, tym razem tylko chcę się pochwalić :D).

Z kosmetyków firmy INGLOT - zarówno pielęgnacyjnych jak i kolorowych - jestem bardzo zadowolona. Ceny nie są wcale wygórowane, natomiast jakość jest jak najbardziej zadowalająca. Poniższe zdobycze na pewno nie będą moimi ostatnimi :). Poza kosmetykami pokaże Wam też nowe pędzle HAKURO.

P.S. Dziękuję bardzo mojej kochanej Agatce za paczuszkę ;-*.

Całość zakupów:




1. Konturówka do brwi w żelu - wspomniałam o niej tutaj -> moje brwi ♥ 

Cena: 37,00 pln.
Odcień 12, zimny brąz.
Pędzelek, którego używam do rozprowadzania żelu, to Hakuro H85.






Cena: 13,00 pln.




2. Eyeliner Gel (odcień 77, czarny mat)

Cena: 40,00 pln.
Pędzel którego używam do nakładania eyelinera to Inglot 30T.
Cena pędzla: 26,00 pln.









3. Korektor w kremie (odcień 60 - zielony)

Cena: 31,00 pln.






4. Magnes do wkładów Freedom System.

Cena: 1,90 pln.





5.  Cienie do powiek Freedom System

Odcienie: 330, 355, 390, 357 (wersja matowa)
Cena: 15,00 pln/szt.






6.  Kasetka Freedom System (wersja na 4 wkłady)

Kasetka jest wykonana bardzo solidnie z dobrej jakości materiałów. Jest zamykana na magnesy, które bardzo dobrze trzymają.
Cena: 16,00 pln.






7. Pędzle od kochanej Agatki <3

Pędzle Hakuro H78 oraz H79.


Cena: 18,50 pln.


Cena: 18,50 pln.


1 komentarz:

  1. Świetne zakupy, ja ostatnio zaopatrzyłam się w pomadę do brwi o numerze 16. Jestem mega zadowolona! Świetne jest to, że można dobrać cienie do własnych potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).