15.8.16

Rimmel Stay Matte 091 Light Ivory.

Cześć!
Dziś napiszę krótką notkę o podkładzie Rimmela. Jest to słynny Stay Matte w odcieniu 091. Niestety u mnie kompletnie się nie sprawdził..

Wszystko będę opisywała dalej :). 

Podkład jest zamknięty w tubce. Odkręcany :). Jak widać mocno go używałam więc mogę o nim co nieco napisać.

Zdjęcie z przodu tubki :).



A tu z tyłu :).


Podkład jest dostępny aż w 7 odcieniach. Jest to dość spora gama kolorystyczna. 
Ja jako bladzioch testowałam kolor 100 Ivory i po nim 091 Light Ivory.
Niestety, Ivory był za ciemny a Light Ivory.. za jasny? lub za różowy?


Nowy podkład Rimmel Stay Matte zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabiste, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. "


Hmm.. U mnie nic a nic się nie sprawdził. 

Wady:
- bardzo dużo różowych pigmentów.
- łatwo można przedobrzyć z nałożeniem.
- najlepiej rozprowadza się go palcami, co dla mnie jest ważne.
- specyficzny zapach.
- tworzy dla mnie ten efekt maski.
- nie jest trwały.

Zalety?
- faktycznie matuje.
- opakowanie nie jest szklane.
I to chyba na tyle..


Gdzie można go kupić? 



Tutaj jak wygląda on na nadgarstku.



A jak u Was się sprawdza? Może jesteście zwolenniczkami tego podkładu? :)

2 komentarze:

  1. Nie lubię podkładów z różowymi tonami więć zdyskwalifikowany na początku :D
    Zapraszam do siebie
    karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Teraz kupuje tylko z żółtymi tonami i sa o niebo lepsze. :)

      Chętnie zajrzę na Twojego bloga :).

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).