18.8.16

Pielęgnacja twarzy. Cera z niedoskonałościami. | UNDER 20, GARNIER, LOREAL, IWOSTIN, ZIAJA, NIVEA.

Dzień dobry!

Dziś przychodzę do Was z trochę innym tematem niż kosmetyki do makijażu.
Przedstawię Wam czym pielęgnuję moją twarz czyli jakich kremów i żeli/peelingów używam :).
Mam cerę skłonną do niedoskonałości mimo to nie należy do cer tłustych. 

Produkty dla przejrzystości podzielę na małe kategorie.

Zapraszam dalej! :-).


1. Toniki.

Na pierwszy rzut pójdzie tonik od Under Twenty. Jest to tonik oczyszczająco-matujący który rzeczywiście głęboko oczyszcza skórę. Gdy nasza cera wydaje się być czysta on jednak zawsze wyciągnie ostatnie zanieczyszczenia. Ma łagodny zapach i nie podrażnia skóry. Po oczyszczeniu nim twarzy widać i czuć to jaka jest matowa. Warty swojej ceny oraz uwagi. Kosztuje około 12 złotych.




Drugim tonikiem jest Garnier, tonik ściągająco-oczyszczający. Jak na moją cerę jest on dość mocny. Strasznie mocno oczyszcza, faktycznie ściąga skórę. Ma taki mocny zapach. Jak oczyszczę nim twarz na początku jest czerwona, wszystkie niedoskonałości aż mnie pieką. No i mimo że unikam okolic oczu bardzo mi łzawią jak go używam. Koszt tego to 15 zł. W sumie jest on dobry, ale nie używam go na co dzień, zostawiam go raczej jak mam jakieś małe potworki na twarzy.



Tutaj prezentuję Wam Loreal Ideal Soft, łagodzący tonik oczyszczający. Świetnie pachnie to trzeba przyznać. Jego konsystencja nie jest do końca wodnista, jest lekko gęsta. Trochę nie pasuje mi dozowanie produktu. Bardzo fajnie łagodzi skórę. Delikatnie oczyszcza, skóra jest po nim bardzo delikatna. Bardzo polecam. Kosztuje około 19 złotych.



2. Kremy.

Kremy u mnie to sprawa indywidualna. Co chwilę kupuję coś nowego. Nie są one może wprost do pielęgnacji cery trądzikowej ale używam ich na swoje potrzeby.

Krem Iwostin Purritin. Pewnie nie raz widziałyście jego reklamę w TV. Tak, otóż ja również się skusiłam. I jestem pozytywnie zaskoczona! Jedyny krem który u mnie sprawdza się pod makijaż. Stosuję go codziennie rano. Łagodzi, nawilża, jest lekki i najważniejsze - matuje. W trakcie używania go nic mi na twarzy nie wyskoczyło. Wygląd i stan cery poprawił się. Jeden z moich ulubieńców. Naprawdę polecam! Tubka starcza na długo jest wydajny mimo codziennego stosowania. Delikatnie pachnie. Cena jego to około 32 złotych w Aptece. Ja akurat kupiłam go w promocji z żelem który pokażę w dalszej części notki. 



Krem intensywnie rozjaśniający przebarwienia Iwostin Lucidin. Używam od niedawna. Już po kilku dniach zauważyłam ujednolicenie skóry. Zniknęły wszelkie zaczerwienienia, skóra wygląda jak bardziej rozjaśnioną. Widać małe efekty. Niestety musiałam go odstawić z innych powodów ale niedługo do niego wrócę. Krem może być nakładany na całą twarz bądź na poszczególne miejsca. Trzeba uważać ile go nakładamy bo on nawilża skórę a nie chcemy się świecić gdy nakładamy go pod makijaż. Cena to około 36 zł.


Kolejny krem na rozjaśnienie to Ziaja, kuracja wybielająca, reduktor przebarwień punktowy. I tu zaczyna się dla mnie problem.. Używałam go bardzo długo i żadnej zmiany, żadnego rozjaśnienia nie zauważyłam. Lubię produkty Ziai ale ten krem to u mnie bubel. Kupiony w aptece. Cena to 20-30 złotych. 



3. Żele.

Pierwszy to Nivea, purre effect, All in 1. Żel, Peeling, Maska. Ja tego gagatka używam jako żel. Jego konsystencja jest dość kremowa, jako maska dobrze się trzyma. Dobrze oczyszcza, skóra po nim jest gładka. 



Nivea, żel do mycia twarzy. Delikatny żel. Bardzo ładnie oczyszcza, skóra nie jest po nim ściągnięta. Ma sporo drobinek. Skóra po nim jest ładnie nawilżona.



Nivea, Peelingujący żel do mycia twarzy. Jedyne co po nim widzę to skóra jest tak gładka jak nigdy. Nic innego po za tym nie ma. 



I ostatni Iwostin Purritin dołączony gratis do kremu. Ładnie oczyszcza. Bezzapachowy. Z kremem daje duże efekty.



Twarz myję silikonową myjką do twarzy z Rossmanna za 5 złotych. Fajny sprzęcik :).


Dziękuję za chwilę uwagi! ;-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).