5.8.16

First makeup routine.

Cześć :).
Dziś pokażę Wam jakich kosmetyków używam do codziennego makijażu. Jest to mój pierwszy post więc wybaczcie mi błędy :).
W tym blogu będę pokazywała kosmetyki które są moimi ulubieńcami bądź bublami które niestety się nie sprawdzają. Będę również pisać małe recenzje z czasem :).
Wszystkie zdjęcia wykonane są telefonem.


Wszystkie kosmetyki użyte w poście :).




1. Przed nałożeniem podkładu nakładam na oczyszczoną twarz krem. Skóra po nim jest gładka i matowa. Dobrze współgra z nałożonym podkładem :). Krem delikatnie wklepuję w twarz i czekam aż się wchłonie :).

Krem: Iwostin PURRITIN Aktywny krem eliminujący niedoskonałości.
Gdzie kupiłam: Apteka Centrum Zdrowia.




2. Następnie mieszam dwa podkłady ze sobą. Wylewam oba na plastikową tackę i mieszam szpatułką. Gdy już nadaje się do nałożenia, spryskuję pędzel wodą, maczam w podkładzie i nakładam na twarz ruchami stemplującymi (wklepuję). Pędzel jest mocno zbity, włosie syntetyczne mimo to jest bardzo miękki więc nic nie boli jak nakładamy podkład.

Podkład bazowy: Loreal True Match 2.N Vanilla.
Gdzie kupiłam: Rossmann.

Podkład biały: Makeup Revolution the one foundation Shade 1.
Gdzie kupiłam: www.kosmetykomania.pl
Cena: 20 zł.
Pędzel do podkładu: Hakuro H50.
Gdzie kupiłam: www.kosmetykomania.pl









3. Wszelkie niedoskonałości które wymagają większej uwagi pokrywam znanym kamuflażem. Kamuflaż jest dość ciężki i mocno kryje. Nie nadaje się pod oczy. Nakładam go i rozcieram pędzlem Hakuro.
Kamuflaż: Catrice Cosmetics 010 Ivory.
Gdzie kupiłam: Drogeria Natura.

Pędzel: Hakuro H64.
Gdzie kupiłam: www.kosmetykomania.pl







4. Tym samym pędzlem pod oczy oraz na powieki nakładam korektor z Maybelline. Ładnie zakrywa cienie pod oczami i jest również dobry jako baza pod cienie. Nakładam go tym samym pędzlem co kamuflaż i rozcieram w kształt trójkąta pod oczami :).

Korektor: Maybelline Affinitone 01 Nude Beige.
Gdzie kupiłam: Drogeria Rossmann.




5. Teraz czas na brwi. Jedna z ulubionych i bardzo dobrych kredek również z Catrice. Bardzo dobrze się trzyma i jest równie świetnie na pigmentowana. Miękka z szczoteczką na końcu. 

Kredka: Catrice Cosmetics Eye Brow Stylist 040 Don't Let Me Brown.
Gdzie kupiłam: Drogeria Natura.
Cena: 12 zł.





6. Teraz używam pudru z Smart Girls Get More. Nie sprawdza się szczególnie świetnie, ale zmieszanie dwóch podkładów wymagania przypudrowania. Niestety nie pamiętam ceny. Nakładam go na twarz pędzlem Beauty. Pędzel nie jest dobry, dużo włosia wypada z niego. Przeznaczony jest on w sumie do bronzera ale u mnie znalazł inne zastosowanie. 

Puder: Fix&Matt Smart Girls Get More.
Gdzie kupiłam: Drogeria Natura.
Cena: 13 zł.

Pędzel: For Your Beauty.
Gdzie kupiłam: Drogeria Rossmann.
Cena: 9 zł.





7. Przedostatnie rzęski. Mój ulubiony tusz do rzęs zaraz po kultowym tuszu z Rossmana Pump Up. Dla mnie jest rewelacyjny, dobrze wydłuża rzęsy, ma silikonową szczoteczkę. Nie osypuje się. Naprawdę polecam :).

Tusz: MySecret 300% Sensual Volume Mascara.
Gdzie kupiłam: Drogeria Natura.
Cena: 12 zł.




8. Czas na konturowanie! Ostatnio kupiłam nie przemyślanie te małe cudo - Wibo. 3 Steps to perfect face. Contour Palette. Paletka z bronzerem w odcieniu chłodnym, rozświetlaczem oraz różem. Jedyny bronzer i róż który idealnie pasuje do mojej cery. Rozprowadzam to wszystko jednym pędzlem z Hakuro. Pędzel nabiera odpowiednią ilość produktu więc nie narobimy sobie nim plam, jest miękki i dobrze wyprofilowany. 

Paletka: Wibo. 3 Steps to perfect face. Contour Palette.
Gdzie kupiłam: Drogeria Rossmann.
Cena: 20 zł.

Pędzel: Hakuro H24.
Gdzie kupiłam: www.kosmetykomania.pl
Cena: 30 zł.







Więc to wszystko czego używam na co dzień. Wkrótce na blogu pojawią się nowości kosmetyczne jak ich recenzje. Zapraszam :).  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każdy zostawiony komentarz!
To dla mnie wielka motywacja aby dalej działać!
Jeśli obserwujesz mojego bloga - napisz! chętnie zajrzę do Ciebie :).